hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت بیست و سوم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 23

دانلود قسمت بیست و سوم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 23

قسمت 23 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه31 اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود خواهد بود.
خلاصه قسمت 22

سیاوش، پسر عموی رابی، به دنبال رابی پا به خانه‌ی خانواده‌ی سپنتا می‌گذارد و می‌خواهد هرطور که شده است با رابی حرف بزند. با پادرمیانی آرش و اجازه‌ی او و خواهشش از رابی سیاوش موفق می‌شود که حرف هایش را بزند. اما جواب رابی مشخص است. انتخاب اول و آخر او آرش است و نمی‌تواند از این انتخاب برگردد. هر چقدر هم این انتخاب و این عشق اشتباه باشد رابی نمی‌تواند از آن روی بگرداند. همانطور که سیاوش هم نمی‌تواند از رابی بگذرد.

آوا بعد از این که فاراب را از پشت می‌زند و زخمی می‌کند خانه‌ی مرسده را ترک می‌کند و اتابک خودش تصمیم می‌گیرد که به اوضاع پیش آمده رسیدگی کند. اتابک سعی می‌کند با فارابی که دست و پایش بسته است معامله کند، اما به محضی که فاراب موفق می‌شود دست و پایش را باز کند ورق بر می‌گردد و این اتابک است که مقهور قدرت فاراب می‌شود.

مرسده که آسیب دیدن اتابک را می‌بیند و از خطرناک بودن فاراب هم بهتر از هر کسی با خبر است، به تصمیم او تن می‌دهد و از اتابک می‌خواهد که خانه را ترک کند. همراهی با فاراب برای تکمیل کردن کار خلافی که باز هم فاراب می‌گوید کار آخر است.


1- لینک دانلود دل 23 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 23 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل23 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 23 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل23 با همه کیفیت ها 

 تیزر سریال دل قسمت 23




برای دانلود همه قسمت‌های سریال دل روی تصویر زیر کلیک کنید
دانلود فیلم دل همه قسمت ها

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد